Sunday

Mensyukuri Nikmat Dunia ~~

Wah dah lma rsa xupdate blog ni..rndu plak nk menaip huhuhu.. 

Aku seperti biasa masih berpijak di bumi yang nyata.. Alhamdulillah masih bernyawa.. Masih lagi dapat merasa nikmatnya dunia yang sangat sempurna dan indah ciptaaNya. Semoga aku tetap menjadi hamba yang bersyukur dengan setiap kurniaanNya..

Terima kasih Ya Allah kerana masih lagi memberi peluang kepadaku untuk terus berada di Negara Tercinta yang aman serta sentosa..Semoga Negara Malaysia akan sentiasa aman hendaknya kerana apa sahaja yang berlaku adalah atas kehendakMu wahai Yang Maha Esa..

Alhamdulillah Maha suci Allah telah mengurniakan rezeki kepadaku dengan pekerjaan yang telah lama aku idamkan..Hebatnya kuasaMu telah menambahkan keyakinanku untuk berusaha ke arah itu..
Syukur padaMu Ya Allah kerana telah mempermudahkan segala urusan dunia meskipun aku hanyalah hamba yang menumpang di atas bumi ciptaanMu.

Malunya aku sebagai hamba yang selalu mengingkari suruhanMu.. Begitu indah kasih sayangMu tidak pernah melupakan kebajikan kepada  hambaMu meskipun aku selalu alpa dan melupakanMu. Ya Allah ampunkan hambaMu ini..Sesungguhnya hambaMu ini terlalu jahil tentang Ilmu kekuasaanMu..Wahai yang Maha Pengasih Lagi Penyayang, semoga Egkau terus menerima hamba yang hina ini dan semoga aku terus dilindungiMu Ya Allah.. Amin...


 

No comments:

Post a Comment