Thursday

BUDAK BAIK

Aku dah jadi budak baik???? hahahaha cam konfius jer...xla bek tetap nakal..walaupun da sekolah menegah still perangai entah pape...Form 1 sampai form 2 aku sekolah Maahad jengka...Nma sek punya la best tapi aku yang hampeh hahaha...mengaku pulak...Form 1 yang paling aku ingat waktu blajar bahasa arab..Ustazah 2 bwak pensil besor dia supaya bile ank murid xdpt hafal, dia ketuk guna pensil bsor 2 hahaha...Asal ustazah masuk kelas jer mula ar suma gelabah...Mula2 siapa xdpt jawab kena berdiri, xdpt lagi berdiri atas kursi, xdpat lagi atas meja, xdpt lg pe tgu duk bawah meja ar...mmg seksa waktu 2 hahaha...Almaklumlah org melayu nk ckap arab...berbelit lidah...form 2 pulak perangai aku bertambah nakal nak2 dpat budak kelas 1 kepala suma... aku jadi penolong kelas...aku de kwan bek Angah, Dayah n Pjan...Waktu ni la kami kongsi cite suka duka...rndu plak time ni...tapi suma da bawak haluan masing-masing...Angah da de family dia sendiri..Taun lepas dia melagsungkan perkahwinan...Pjan pula da keje kt Jerantut.. Dayah aku xpasti..Aku rasa dia still blaja kot..Waktu ni la juga aku kenal ngan kawan aku Abdul Hakim... dia ni senior aku...suara sedap 2 pasal dia ni jadi wakil nasyid sekolah...Walaupun perkenalan kami secara xsengaja tapi kami sangat rapat cam adik n abang..Dia selalu bagi nasihat kat aku...tapi aku ni jenis xmkan di saman...Nasihat banyak pun cam 2 gak... Hahaha...Sory ek Hakim...Aku rasa aku ni xleh dapat level budak baik lagi HUHUHU

No comments:

Post a Comment