Friday

WORK PART 1>>>

Abis jer blaja aku pn telah diterima kerja kat Binaan Desjaya...Aku dah jadi pekerja??? Cam xcya jer...Sbnrnye menjadi pekerja ni bukan benda baru bagi aku, cuma kali ni len ckit bab aku perlu der komitment lebih ckit dari sebelum-sebelum ni..Almaklumlah kerja dalam bidang sendiri...X sia2 jugak aku blajar Civil Engineering skurgnyer dapat la timba pglaman...Abis form 5 dlu aku pnh bekerja sekejap di kilang elektronic,Nexus Jaya Gading Kuantan.. Bese la zman budk2 kerja per sangat la kan...DAlam kepala cbuk nak smbung blaja lagi..Jadi kerja sekadar luangkan masa jer la...Selain 2 aku pernah wat partime kat Parson Kuantan Plaza jaga kasut Polo waktu study sem 3 & sem 4 kat polisas..Kalau blaja di poli sem 3 ni modul praktikal training, aku praktikal kat PASDEC Corporation,Kompleks Teruntum..Balik 2 trus aku bkejar ke Kuantan Plaza coz aku masuk keja kul 6pm sampai 10pm..Kdg2 smpai 11pm..Berbalik semula pada BDSB tadi, aku keje just sbgai Technician.. Ari2 mengadap konkrit ngan lori mixer..Ari2 wat keje yang sma kdg2 mandi konkrit aku Shiittt..Abis tudung ngan baju aku..N than ble aku  boring sgt aku p masuk opis membuat kerja2 sengal dalam 2 hahaha... Nak kenal org yg slalu sengal x?? Nnti aku cite kat WORK part 2 ekk...

No comments:

Post a Comment