Thursday

MOHD NOOR AZUWAR

Mesti korang pelik kan knp nama mamat ni jadi tajuk besar aku punya blog.. Pe yang special tentang mamat ni?? Mesti korang nak tau kan??
Sebenarnya mamat ni bff (best friend forever) aku..Dia ni merupakan kawan gaduh aku xkira kat mana je kitaorang jumpa even dalam phone pun leh gaduh..Walaupun xtegok muka dia, dengar suara dia pun memang ada point nak gaduh..Sakit-myakitkan ati memang keja kitaorang 2 orang..Mungkin kalau korang dengar kitaorg bercakap mesti korang pun pening kepala..
Kalau time ktorg keluar rmai2 semua akan geleng kepala tengok telatah ktorang..Walaupun selalu gaduh tapi mamat ni senang nak mintak tolong walaupun kadang2 mulut bunyi cam bertih gaduh..sakit ati dengar.. Ari 2 aku p kenduri umah member aku nek kete mamat ni..Umah member aku 2 kat Lepar Utara, Jerantut..Apa lagi, aku masuk jer kete dia start ar pgaduhan kami dari Kuantan sampai ke Jerantut..Balik pun cam 2..Cuba korang bayangkan brapa lama kitaorang bercakap tanpa henti..Perjalanan kami sejauh lebih kurang 170km pergi + 170km balik..Fuyoo memang kering tekak bgaduh ngan mamat ni..

        Ni la gambar mamat 2 ngan aku waktu kt kenduri di Lepar Utara, Jerantut

                            Zuar, Lina, Pija N Aku (Kahwin Ani)

                            Hasil Tangan Zuar Di Edit Oleh Lina


Tapi sejak akhir2 ni aku saje jer nak jauhkan diri dari mamat ni atas beberapa sebab.. Call dari mamat ni aku xangkat, msg mamat ni aku xreply.. Tapi ada satu pagi mamat ni call aku, jadi ksian atas dasar kawan aku pun angkat call mamat ni.. Macam2 soklan yang ditanya mamat ni..Ada masalah ke..aku jawab x.. Tapi kalau ko baca ni memang aku ada masalah ngan ko hehehehe (aku n lina punya komplot)..Sory ar..Nnti malam rya baru aku angkat call or blas msg ko, 2 pown klu ko tpun cam taun2 lpas..Sbor je la ek dpat kawan cam aku ni hahahaha....

No comments:

Post a Comment