Tuesday

MOTIVATOR

Hujung minggu baru ni aku dengar motivasi yang bertajuk "Klinik Usahawan Dr.Azizan Osman Marketing Power".. Memang menarik! Sangat Hebat!

Motivatisi 2 diadakan di Wisma MCA, Ampang.. Saya pergi bersama rakan saya yang semuanya merupakan pakar takaful sama seperti saya..Kami sampai di sana pada jam 8.30pagi..Sangat mengujakan kerana ramai orang yang ingin berjaya seperti kami sedang beratur untuk membuat pendaftaran..

Memang banyak point yang kami dapat daripada klinik tersebut..Untungnya kitaorang dapat pergi dan ditanggung oleh etiqa..Wah untungnya jadi agent etiqa ni..Bukan senang nak dapat tips daripada jutawan malaysia dr.azizan ni..

Walaupun klinik ni cuma sekejap tapi sangat berkesan..Keyakinan diri saya pun semakin bertambah..
Thanks Dr.Azizan..

No comments:

Post a Comment