Friday

TUKAR LAGU LAGI HEHEHE

Nampaknya kali ni lagu Nadi jadi pilihan aku...
Sejak wat blog ni da nak dekat 10 kali aku tukar lagu rasanya..

Bukan apa..aku takut org yang baca blog ni buhsan dengar lagu yang sama..
Ada ker orang buka blog ko cik shitiey?? Apa xde nya aku ler yang slalu bukak.. Hahaha
Kadang2 aku sendiri yang bosan dengar lagu yang sama..
Pe salahnya tukar-tukar baru la ada improvement kan??

Apa2 pun harap yang terbaca blog ni enjoy..
Walaupun lagu slow tapi banyak pengertiannya..
Tak gitu ker orang seni???
Hahahaha..Aku mention orang seni sebab durang ni pandai hargai lagu..
Tapi xpulak aku cakap orang yang xseni xpandai hargai..
Tapi kalau dah pandai hargai mesti lah ada bakat seni kan??
Pe aku merepek ni pun aku xtau..
Okay la..

Adios...Watcha!!


No comments:

Post a Comment