Saturday

AKU KEMBALI...

Da lma da xupdate aku pnya blog ni...almaklumlah cbuk ngn fb nyer,keje nyer n knduri kawen lagi... alahai pnt nyer la..tiap2 mggu kne cuti abis potong gji aku..nk wat cmna jd owg penting katakan hahahaha (perasan lak)..
Pagi tadi bgun awl gler nk siapkan lauk pengantin..sejak biler lak aku amik tender masak lauk pengantin ney..cam xcya jer..Pembetulan ek aku xamik tender just org mntak tolong kakak aku (mak mertua dia ler) jadi aku pun terpaksa melibatkan diri..Keje aku senang jer bahagian memotong n wat rempah tuk ayam percik..walaupun aku ni xske duk dpur, tapi pndai gak la ckit2..jgn ingt gnas2 xpndai msak tau..Pas masak kne g lak umh kenduri coz kami masak kat umh kakak aku..Umah kakak aku ngn umah mak mertua dia xla jauh sgt dalam 10min gak la nek kete..Sampai petang jgk duk cna tolong2 mna berkenaan..Pnat xilg lagi ni tapi sempat gak la nak update blog (tibe2 jer rsa nk tulis blog)..Pape pn walau pnt aku happy sangat..

No comments:

Post a Comment