Sunday

HANG OUT..

Ari ni kuar ngan kwn ksygan aku azy..wndu gler da lma x hang out sma2..best gler aku rsa tambah ngn support dari k.ngah aku..dia ckap "kan bgus kuar cam 2 kurg2 xpyh pk psal bf"..thanks k.ngah aku...adikmu ni ok jer..dont wory..aku tahu k.ngah aku n family dia rsau psal aku..tapi aku ok jer..msih leh happy cam dlu..bbalik smula cite kwn aku azy..dia amik aku kat dpan umah..thanks azy dpt jugak aku bwk mtor ko wlpun da lma ak xbwk mtor g bndar..tambhn pula mtor gear..almaklum la da lma bwk skuter..jangal jgk la tapi bjya jgk aku mencilok di tgh2 bndar kuantan 2 ngn azy..cam bf bwk gf lak aku rsa..yg wat spoil nyer ujn pulak kt tgh jln nsib bek la renyai2 jd kmi pun trus je la..mls bhnti nnti lmbt pulak (time is imprtant hehehe)..smpai kt ec mall kami p wndow shoppg..abis jer pusing kami p umah c bum (wani)..p terjah minah 2 tdo..hahahaha..mula2 tu kami men ktuk jer bilik ske ati kami dua org tapi xde owg buka(ptut la bilik ksong klu de org mampus kami)..aku pun call baby tya blik bum rupa nyer blik len..2 la men ikut sdp je ktuk hahahaha...smpai dpn blik bum kami ktuk kuat2..almak minah ni tdo mmpus ker..xlma tu dia bkak ngn mta yg xbp nk luas..hahahahaha ksian ko bum kne kcau nk ajk p mega..nk wt cmne bilik ko dkt sgt ngn mega jd alang2 bek bwk ko..nsib lor ko bum hahahaha..pas tgu bum bsiap(smbil borak2) kami pun p mega.. ape lg g terjah kt tmpat sale la..dpt pnyakit nk abiskan duit wlau tgh kering hahahaha(ni la pmpuan)..lma gak kami kt mega sdr2 da kul 6..p mkn kfc jap pastu blik..ye la xleh lwat sgt bab kami pun mrempit..ksian plak kt azy kne antr aku kt umh lg(wlaupun aku yg bwk mtor) tapi mtor azy hahaha..Pape pun makin hari makin happy lak aku rsa..de kwn memahami aku..Aku sgt bahgia..Thanks tea hamigu crew...

No comments:

Post a Comment