Wednesday

DAH MEMANG PLAYBOY

Syok sangat ke jadi playboy ni? Bangga sangat ke jadi playboy? Alahai, daripada aku zaman sekolah lagi, time cinta monyet, aku selalu dengar perkataan playboy dan ia ditujukan pada seseorang yang kacak orangnya.
Biasala, bila dah orang gelar seseorang tu playboy mestilah rating orang tu naik mencacak, macam hits trafik blog tinggi je.. haha. Best ke jadi playboy ni?

Menyingkap kehidupan hidup si playboy

Dah nama pun playboy, mestilah dia dikenali sebagai lelaki yang mempunyai ramai teman wanita, berkejaya, mempunyai rupa paras yang menawan dan juga yang paling penting ayat si jejaka playboy ni amat manis. Kalau orang melayu pulak panggil “Mat jambu” ataupun bahasa kasarnya buaya darat.


Ada juga aku tengok si playboy ni, tak hensem pun hitam hangit, duit tak ada dan juga selekeh, tapi boleh dapat awek cun dan mantap, apa la yang diorang guna memikat awek? Memang susah nak cari awek solo, susah jugak nak tengok playboy yang tak hensem ni dapat awek cun. Gilabangang.

Selalunya, dah orang kata playboy tu mesti terkenal dengan perangai buaya sekali. Jarang la aku jumpa playboy ni baik sesangat. Maksud aku, kalau dia tu kawan dengan mana – mana perempuan tu mesti ada muslihat tak baik disebalik hubungan antara diorang. Huh, apa yang aku tulis ni pon taktau.Btul ke x???

Hari ni usung awek ni, esok usung awek lain pulak. Awek ni macam baju. Kejap je tukar – tukar. Hairan aku. Tah guna bomoh siam mana tah perayat perempuan – perempuan tu.

Teringat lagi time sekolah. Kalau ada sorang perempuan biasa tu couple dengan mat playboy, mesti perempuan tu jadi top. Yela, daripada tak terkenal terus jadi terkenal sebab biasa kawan dengan lelaki playboy yang terkenal di sekolah. Cam hampeh je dulu.

No comments:

Post a Comment